Happy New Year!!! - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Ramona Minten - WaarBenJij.nu Happy New Year!!! - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Ramona Minten - WaarBenJij.nu

Happy New Year!!!

Door: Moon

Blijf op de hoogte en volg Ramona

31 December 2011 | Bahama's, Nassau

Hi allemaal,
Ojeeeee… alweer zo lang geleden. Ik dacht ik moet nog even snel een bericht plaatsen voor het jaar 2011 eindigt. Mijn vorige bericht is nog van mijn gewedlig avontuur in Alaska, nu alweer maanden geleden. “Time flies” is “the story of my life”.

Na deze geweldige ervaring ruilde ik de Westerdam in voor de Noordam. Aangezien ik het super naar mijn zin had op de Westerdam, keek ik er niet zo naar uit om naar een ander schip te gaan. Maar ik heb een super leuke, gezellig tijd gehad op de Noordam, waar ik vele oude bekenden tegenkwam. En gezellige mensen! Ook kwam Miriam een cruise als “FOB” (friend onboard) meevaren. En ondanks dat ik tegenwoordig altijd lekker op tijd in bed lig en alleen heel af en toe op een feestje verschijn, was dat deze cruise met Mir wel ff heel anders! Er kwam niet veel van slapen terecht... en ’s ochtends ging toch elke keer weer om 6:25 mijn wekker. Poehhh... ;-)

En nadat ik een cruise lang “out and about” was geweest, werd het moeilijker om nee te zeggen... als iemand belde om gezellig wat te gaan drinken... en zo was mijn hele Noordam contract samengevat “erg gezellig”.

Was ook leuk om weer in Zuid-Europa te zijn. Lekker Grieks eten aan wal... al waren de Griekse havens wel altijd weer een uitdaging, omdat er altijd wel iets of iemand in staking was; dan geen taxis, dan geen openbaar vervoer, dan musea dicht, altijd wat! Dagje Eze (vanuit Monaco) met Mir was ook heel leuk, een heel schattig plekje in Frankrijk. Al kletsend in de lokale bus, waren we al ver op weg naar Nice haha... maar het is allemaal goedgekomen. Mijn favoriete haven was toch wel Barcelona. Daar waren we bovendien twee dagen en dus ook een nacht! Heerlijk tapas gegeten en weer eens ouderwets op stap geweest, wat een feest!

Maar goed dat is alweer een tijdje geleden... want 11 november ging ik vanaf de Noordam naar huis. Voordat ik vloog nog even bagage opgeslagen op vliegveld van Miami en nog even snel gaan shoppen in een mega outlet shopping mall... wow! Vreselijk dat ik maar 2 uur had... al was dat wel beter voor mijn portemonee! ;-) Thuis aangekomen ging de tijd veeeeel te snel!

Zaterdagochtend thuis, zaterdagavond op stap... Zondag uitslapen en toen naar familie Theunissen om de uitbreiding van de familie te bewonderen: Lina! ’s Avonds snel, snel een hapje eten om ook Lieke van Es en Wes nog even voor bedtijd te zien... Maandag 4:30 ’s ochtends weer op om Gillie van Schiphol te halen! Helemaal super om weer met mijn mannetje herenigd te zijn! (Jaja, nu nog steeds... we varen nu samen) Bezoekjes gingen verder... kijken hoe alle kids gegroeid zijn, zo ook Tim van Bart & Nicole. En natuurlijk nog meer bezoekjes.... En mijn karaoke avondjes niet te vergeten! Ik had online een karaoke machine besteld, super gaaf! Ben aangestoken door mijn Filipijnse collega’s die daar helemaal dol op zijn! Komende Ft Lauderdale komen mijn twee Nederlandse song chips aan, dus als ik de volgende keer thuiskom, heb ik ook Nederlandse liedjes (dan geen excuus meer pap).

Ondertussen dus op de Westerdam...SAMEN MET GILLIE!!! en zelfs al bijna een maand er op zitten. Had namelijk maar 3 weken vrij! Alles gaat goed, kerst was druk, maar gezellig... en vanavond oud-op-nieuw! Jullie zijn al zover, maar wij hier nog niet... In ieder geval wens ik jullie allemaal een gelukkig en gezond 2012 toe!

Ps. Fijn te horen dat het al wat beter gaat met Ome Gerard- hopelijk hebben ze in het ziekenhuis ook champagne! ;-)

Liefs, Moon

  • 01 Januari 2012 - 15:11

    Mam:

    Ramona en Gillie een gelukkig nieuwjaar gewenst namens ons allen.
    Hopelijk lukt het in 2012 om samen te zijn zowel op het schip als thuis.
    groetjes pap mam manuela en willy.

  • 03 Januari 2012 - 23:36

    Ben :

    Hoi Moon , een gelukkig Nieuwjaar toegewenst van mij en ook voor Gillie,doei tot weerziens .

  • 04 Januari 2012 - 10:45

    Ome Tjeu En Tante Ne:

    Ramona en Gillie ook wij wensen jullie een gelukkig nieuwjaar en alle goeds toe.Tot Ziens doei!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ramona

Na 10 maanden door Australie, Nieuw Zeeland en Thailand gebackpacked te hebben, heb ik 7 jaar voor de Holland America Lijn gewerkt... Ondanks het harde werken, kon op deze manier wat van de wereld zien! Nu zullen de reisjes minder worden... want er is een Mini-Moon of Mini-Gillie op komst ;-)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 437
Totaal aantal bezoekers 208404

Voorgaande reizen:

12 Juni 2013 - 13 Juni 2013

Mama@home

09 Januari 2013 - 09 Januari 2013

Einde van mijn zee-leven!

26 Juni 2011 - 15 Januari 2012

Back in Alaska!

30 April 2011 - 03 Juni 2011

Als GOB naar de Nieuw Amsterdam

06 Januari 2011 - 15 April 2011

10e contract bij de HAL... back to the Westie!

25 Oktober 2010 - 06 November 2010

Bruiloft Wilma & Evert in Zuid-Afrika!

14 April 2010 - 01 Oktober 2010

9e contract bij HAL... Life on the ms Noordam!

03 September 2009 - 06 Maart 2010

8e contract bij de HAL- ms Westerdam!

20 September 2004 - 21 Juni 2009

Backpacken & Cruisen 2004-2009

Landen bezocht: